קבלות??? לא, תודה

מי שבא אלי, לא צריך להביא "קבלות", לא אם אכל נכון או עשה ספורט 3 פעמים בשבוע, או התאפק, או מילא יומן אכילה.... לא שזה לא חשוב, זה בסדר גמור ואם זה מה שקרה והתאפשר נהדר, אבל זה לא מה שהכי חשוב, כי מי שאוכל כמו שצריך לא ממש צריך אותי, זה נעים ונחמד שהדברים עובדים כמו ש"צריך" אבל האם תמיד הם עובדים כמו "שצריך"?
ומה כשלא??? אני כאן בשביל לתמוך, בשביל להכיל, בשביל להדריך... נכון, גם בשביל להגיד "כל הכבוד"... וזה נעים ויש לזה מקום, אבל בעיקר, אני כאן למצבים שלא הולך, שקשה, שלאא מוצאים אנרגיות, שצריכים תמיכה, החלה, הקשבה, חשיבה משותפת, מישהו שיאפשר להרגיש שזה בסדר, שזה מותר שיהיה קשה, שזה חלק טבעי מכל מסע לשינוי כזה או אחר. כי גםם חווית הצלחה וגם חווית כשלון... שתיהן זמניות, גם תקופה טובה וגם תקופה לא טובה... שתיהן זמניות, ככה זה, זה טבען של כל התופעות כולן, של כל החוויות, של כל המחשבות, התחושות הרגשות.... הכל!!התפקיד שלי זה לאפשר להתפתח להבנה ולידיעה שזה עובר ובואי נראה מה אפשר הרגע, מה מתאים, אם לא באכילה, אז בספורט, אם לא בספורט אז באכילה, אם לא בשניהם אז בלקבל שזה המצב כרגע... לראות איך אפשר לעבור גל כזה או אחר במינימום נזק, רק מתוך הקבלה העצמית, רק מתוך החמלה, רק מתוך הנכונות והאומץ להתמסר למערבולת הנוכחית, כי לכל מערבולת יש סוף ובסוף נפלטים מימנה ואפשר לשחות לחוף מבטחים. אם מנסים להאבק בה, לא יוצאים אלא רק מתישים את הכוחות עוד ועוד ועוד.
אני כאן גם להקנות הרגלי אכילה ואורח חיים בריא, אבל מי שמבקש לייצר שינוי, יודע שדרך מביאה איתה כל מיניי מצבים ואנחנו לא רובוט, אנחנו אנושיים והדברים הם דינאמיים. אז תרשו לעצמכם להיות דינאמיים ותרשו לעצמכם להיות באנרגיות פחות טובות ותרשו לעצמיכם להרגיש תחושת כשלון ותרשו לעצמכם להרגיש "פחות מוצלחים" ותרשו לעצמכם להיות עצובים כי רק אם תרשו באמת ותבואו עם זה, יהיה עם מה לעבוד ולהמשיך בדרך, ולאפשר את השינוי המיוחל, גם אם זה בצעדים קטנים. אחרת, אם לא תבואו כשקשה, אם תתביישו ולא תבואו כי אין לכם "קבלות" אז פספסתם את המהות.
אז בשביל זה אני פה, לא בשביל שתרשימו אותי ותראו לי איזה מדהימים אתם. כי אתם כבר מדהימים! לא משנה מה. ולא שאסור להתפעל ולהרגיש הצלחה, חלילה, זה טוב ונעים אבל באותה מידה, אל תבקשו להתעלם או לנסות לבטל את הגוונים האחרים, אל תנסו לטאטא אותם, אתם 
תתעייפו מזה, כי להראות הצלחות כל הזמן זה בלתי אפשרי, לא אנושי ומתיש. אז עזבו אתכם מלמצוא חן, מלעשות רושם, מציונים וקבלות, תביאו את עצמיכם, בדיוק כמו שאתם, משם יתאפשר השינוי.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.