מהו האימון ולמי הוא מתאים image
אימון אישי בשיטת סאטיה

מהי שיטת סאטיה?
שיטת סאטיה הינה שיטת אימון אישי פרי פיתוחה של נטלי בן דוד מבית אימושן. השיטה הינה שיטת אימון אישי הוויתי, המתבססת על העקרון הבסיסי לפיו "כל אדם שואף להרמוניה, שקט נפשי ורווחה אישית".
במרחב האימון הסאטי מתקיימת עבודה דרך תשומת לב, התבוננות והקשבה עמוקה למתאמן ברמת התחושות, רגשות, מחשבות, נשימה ושפה בה משתמש.
העבודה בשיטת סאטיה מאפשרת למתאמן לזהות את רצונותיו, לפתח רמה גבוהה יותר של קבלה, חמלה, תחושת ערך עצמי, שביעות רצון וסיפוק, הפחתת רגשות אשם, בקורתיות ושפוטיות ומכאן לחולל את השינוי המיוחל בנינוחות מתוך בחירה, באופן המדויק לו ביותר.

למי מיועד האימון?

האימון מיועד למי שרוצה ליצור שינוי בחייו, למי שרוצה לייצר בהירות, שחווה תקיעות בתחום כזה או אחר (זוגיות, ילדים, קריירה, כסף...), למי שחש שקיים פער בין המציאות לבין הצפיות שלו, שחווה חוסר שביעות רצון או חוסר סיפוק, מתח, כעס, ותסכול על בסיס יומיומי...

האימון יוצא מתוך הנחת יסוד שהדבר היחיד שמגביל אותנו זה אנחנו את עצמינו, במחשבות, ברגשות, בתחושות, בתפיסות העולם שפיתחנו עם הזמן והתקבעו עם השנים... כל אלו משתקפים בתחומי חיינו השונים.

מה מטרת האימון?
מטרת האימון לאפשר למתאמן/נת להכיר את עצמם יותר טוב, לזהות את אותם גורמים שמגבילים אותם, לחולל את השינוי המבוקש במציאות חייהם ולהגשים את חלומותיהם ומטרותיהם.